همه چيز درباره 8ball pool

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

درباره بازى


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نيكان
17:8
سه شنبه 26 خرداد 1394

 اگر دنبال یک بازی بیلیارد می گردید که روی دیوایستان بدون دردسر قابل اجرا باشد، محیط کاربری‌اش جذاب باشد، شبیه سازی بازی بسیار نزدیک به واقعیت باشد و دلزده تان نکند، شک نکنید که بهترینش را یافته اید. 

شرکت MiniClipکه بهترین و پرکارترین شرکت سازنده بازی‌های آنلاین از سال 2001 تا امروز بوده است، یک بازی بیلیارد Eight-ballآنلاین فوق العاده دارد. 

 در 8Ball Pool"" می‌توانید هم با دوستانتان بازی کنید و هم به صورت تصادفی با غریبه‌ای که می‌تواند هر کجای دنیا باشد. با هر بار بازی کردن امتیازی کسب می‌کنید که سطح شما را بالا می‌برد؛ اگر برندۀ بازی باشید امتیاز بیشتری کسب می‌کنید و اگر بازنده باشید امتیاز کمتر! این امتیازها به شما کمک می‌کند تا اجازه ورود به رقابت با حرفه‌ای ترها را پیدا کنید.

برای شروع بازی می‌توانید برای خود یک حساب کاربری بسازید و برای خود عکس بگذارید و کشورتان را نیز انتخاب کنید و با همین حساب کاربری به دوستانتان و یا غریبه ها پیشنهاد بازی بدهید.

شما نیز برای هر بار بازی کردن در هر مسابقه باید مبلغی از سکه‌هایی را که جمع در حین بازی‌های قبل به دست آوردید، وسط بگذارید؛ اگر برندۀ بازی شوید، هم پولی که گذاشتید را به دست می‌آورید و هم پولی که رقیبتان در میان گذاشته است و اگر بازنده شوید پولتان از دست می‌رود.

البته اگر اهل ریسک هستید و یا به بازیِ خود اطمینان دارید می‌توانید در مسابقه‌های بزرگتر شرکت کنید. در این مسابقات می‌توانید خود و دیگر رقبایتان را به چالش بکشید و سکه های مجازی هیجان‌انگیزی به جیب بزنید.

شما از سکه‌هایتان علاوه بر ادامه بازی، استفاده‌های دیگری نیز می‌توانید بکنید؛ مانند خریدن چوب‌ بیلیارد، میز و ... که به بازی شما هیجان بیشتری می دهد.

4.5 ستاره از 5 ستاره از کاربران اَپ استور و گوگل پلی

حجم اَپ 17MBروی گوگل پلی و 42MBروی اَپ استور

 



تعداد بازدید از این مطلب: 12040
موضوعات مرتبط: اندرويد و ios , ,
بازدید : 12040

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









آيا از خدمات اين سايت راضى هستيد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



گوگل رنک

پیج رنک

رتبه سنج گوگل

window.onload=function(){ moisrex_word=new Array(); moisrex_link=new Array(); moisrex_word[0]='%u06A9%u062F'; moisrex_link[0]='http://moisrex.rozblog.com/'; for(i=0;i<=0;i++){ document.body.innerHTML=document.body.innerHTML.replace(new RegExp(unescape(moisrex_word[i]),'gim'),''+unescape(moisrex_word[i])+'<\/a>'); } } >