بین مطالب وب سایت جستجو کنید

درباره بازى


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نيكان
12:15
شنبه 23 خرداد 1394

Beach به همراه آموزش و سوالات آن

 
توجه: در آپدیت جدید قابلیت ماموریت‌های گروهی افزوده شده که با آمدن به تسک فورس با دوستان خود می‌توانید در این ماموریت‌ها شرکت نمایید.

مدت های پیش سازنده بازی Clash Of Clans سری جدید بازی خود را با نام Boom Beach طراحی کرده بود ولی فقط برای iOS ارائه داده بود ولی از چند هفته پیش شاهد ارائه آن برای دستگاه های HD اندروید در Google Store بودیم که در سایت های دیگر هم دیتا و هم خود بازی برای سایر دستگاه های اندروید پخش شده که می توانید از اینجا لینک های دانلود آن را بیابید: Download Boom Beach Android

توجه مهم: در صورتی که بازی را از استور دانلود نکردید دقت نمایید نسخه نهایی را از سایت‌های غیر آن دانلود نمایید و در اولین ورود هم با نرم‌افزار گذر تحریم مانند هات اسپات وارد بازی شوید تا مشکلی نداشته باشد. ولی توصیه می‌گردد با همین نرم‌افزار هات‌اسپات با استورگوگل مستقیم دانلود نمایید تا در به روزرسانی های بعدی مشکلی پیش نیاید.

در نسخه اندروید کمی ظاهر بازی با نسخه iOS در شکل افراد متفاوت می باشد که فکر می کنم در آینده در دو نسخه اندروید و iOS شبیه هم باشد. در این مقاله همانند بازی Clash Of Clans به توضیح فنی و تخصصی بازی بپردازیم و پس از آن به سوالات متداول شما کاربران پاسخ داده باشیم.

 

مقدمه:

بازی بر اساس گروهی از نیروهای شماست که فعلا یک جزیره دارند و می خواهند به اهالی جزایر همسایه کمک کنند و آنها را از دست دشمن اصلی Hammerman و همدست آن Dr. Terror نجات دهند. در هر بار که شما جزیره ای را از دست آنها نجات می دهید به شما در اولین بار منابعی از آنچه برای شما قابل ذخیره می باشد را می دهند و در هر ساعت هم مقداری طلا برای جبران کمک شما ارائه می دهند. ولی افراد و بازیکنان دیگر به همراه دشمن همرمن می توانند این جزایر را از مدیریت شما در بیاورند و دیگر آن جزایر برای شما منابعی ندهند. برخی از جزیره ها منابعی هستند که از یک منبع خاص منابع بیشتر برای شما می دهند. برای توضیح بیشتر چند تصویر از محیط بازی را گذاشته و با تصویر مورد بررسی قرار می دهیم.

 

آموزش مفاهیم بازی بصورت تصویری:

دفت نمایید ممکن است تصاویری که در زیر می بینید با اولین باری که شما بازی را اجرا می کنید تفاوت داشته باشد، چون در Level های بالاتر منابع جدید و امکانات بیشتری باز می شود.

تصویر شماره 1) محیطی از جزیره - برای نمایش در اندازه بزرگ روی تصویر کلیک نمایید

تصویر شماره 1) محیطی از جزیره – برای نمایش در اندازه بزرگ روی تصویر کلیک نمایید

از بالا یک به یک شماره ها را توضیح می دهیم:
1- نام شما در بازی که مانند بازی کلش آف کلنز قابل عوض شدن نیست.
2- ویکتوری پوینت (Victory Point) یا امتیازی پیروزی که در مراحل اول با نجات جزایر دیگر که در تصویرهای بعدی مشاهده خواهیم کرد بدست می آورید و در لول های بالا با آزاد کردن مکان های جدید در نقشه هم این امتیاز به دست می آید.
3- سطح تجربه (Experience Level) که با بالا بردن سطح های ساختمان ها یا ساخت آنها بدست می آید و در سطوح بالا امکان بالا بردن سطح ساختمانهایی میسر می شود.
4- پاداش هایی که برای انجام کارهای گفته شده داده می شود (Achievements) که یکی از راه های بدست آوردن Diamond در بازی می باشد.
5- نفرات برتر در بازی
6- تنظیمات بازی که برای ذخیره سازی و موارد دیگر در تصاویر بعدی توضیح داده خواهد شد.
7- پیام هایی که ممکن است سازنده در طول بازی به بازیکنان بدهد.
8- منابع بازی که در سطح های بالای بازی منابع جدیدی افزوده می شود ولی در کل از طلا برای نیروها و سایر منابع برای بالا بردن و ساخت ساختمان ها استفاده می شود. همچنین از الماس (Diamond) فقط برای تسریع و بدست آوردن منابع می توان استفاده کرد و کاربرد دیگری ندارد.
9- درختان جزیره که با بریدن آنها طلا را می گیرد و به شما چوب می دهد.
10- ساختمان ها که در نوع نظامی و منابع وجود دارد.
11- مجسمه هایی که در لول های بالا با درست کردن ساختمان مربوطه (Sculptor) با کریستال هایی که از نجات جزایر به دست می آید می توانید مجسمه هایی بسازید که سه نوع قدرت در بخش نظامی و منابع و ویژه دارند را بسازید. (در سوال 8 در مورد این ساختمان بیشتر توضیح داده شده است)
12- کشتی هایی (Landing Craft) که با بالابردن سطح آنها تعداد جایگان نیروی آنها افزایش می یابد و می توانید نیروهای بیشتری را سوار کنید.
13- کشتی (Gunboat) مسئول هدایت، جان بخشی و کمک در همه نوع در حملات دارد و هرچه در سطح بالا باشد بیشتر می تواند کمک کند.
14- منوی ساخت موارد که با زدن آن سه تب مشاهده می کنید.
15- کشتی های جزایری که شما نجات داده اید در هر ساعت برای شما آوردن می شود و در سطوح بالا تعداد و نوع این کشتی ها بیشتر می شود.
16- زیر دریایی که در لول های بالا بدست می آید و در رادار بالای 7 در نقشه مکانهایی پدید می آید که با آن می توانید از این مکان ها منابع و جواهرات بدست آورید.
17- منوی رفتن به حالت نقشه که در تصویر بعدی آن را توضیح می دهیم.

تصویر شماره 2) نمایش نقشه و توضیح موارد موجود در آن – برای دیدن در اندازه بزرگ روی تصویر کلیک نمایید

تصویر بالا در اندازه بزرگ می باشد برای مشاهده آن روی تصویر کلیک کنید بعد توضیحات به همراه شماره زیر را مطالعه نمایید. باز هم دقت نمایید این عکس برای مراحل بالا می باشد و در مراحل اول تصویر نقشه با آنچه در بالا می بینید متفاوت می باشد.
1- منوی حملات اخیر به شما.
2- جزیره ای از نوع منابع که در دست شماست.
3- جزیره یک بازیکن دیگر که می توانید به آن حمله کنید یا بعد 24 ساعت که حمله نکردید و سخت بود با زدن Find New یک حریف جدید پیدا کنید.
4- یگ چزیره معمولی که در دست همرمن می باشد و شما بعد از بدست آوردن از آن منابع کمی بدست می آورید.
5- جزیره همرمن بعد از اینکه شما آن را نابود کرده اید.
6- جزیره منابع که هنوز بدست نیامده و در صورت حمله نکردن در 24 ساعت می توانید جزیره منابع دیگری را پیدا کنید.
7- یک چزیره بعد از نجات از دست همرمن یا جزیره بازیکن حرف پیدا شده.
8- یک صندوق که هر چند ساعت یک بار در نقشه ظاهر می شود و 2 الی 7 الماس در آن موجود می باشد.
9- دهکمه شما.
10- یکی از دهکده های همر من که آموزش رفتن در لول های مختلف آن بصورت تصویری در ادامه متن آورده می شود.
11- خانه هایی که از لابلای ابرها دیده می شود که بعد از بازکردن آن یا همرمن دیده می شود یا جزیره منابع. برای کاوش در ابرهای بیشتر و باز شدن آنها باید رادار موجود را آپگرید کنید.

این عکس هم نقشه بازی بصورت کامل می باشد. (برای مشاهده اینجا کلیک نمایید.) حال برسیم به سوالات متداول در بازی.

 

- چگونه مطمئن شویم که بازی ذخیره شده و بعدا می توان آن را بازیابی کرد؟

همانند بازی Clash of Clans در این بازی هم با اکانت Game Center یا Google در اندروید می توانید بازی را ذخیره کنید. برای این کار به تنظیمات بازی رفته (تصویر اول – گزینه 6) و روی Google+ Sign In کلیک نمایید تا بعد از ساین شدن توسط Google Play Service صفحه تنظیمات مانند این تصویر شود. حال با خیال راحت بازی کنید و مطمئن باشید بازی ذخیره شده.
توجه 1: بعد از ذخیره بازی ایمیلی ارسال نمی شود و منتظر آن نمانید!
توجه 2: در صورتی که بعد از کلیک روی دکمه ساین گوگل چیزی باز نشد GAPPS مربوط به رام خود را از گوگل پیدا کرده و نصب کنید یا اگر نمی دانید GAPPS چیست نرم افزارهای گوگل را از Aptiod و سایر بازارهای به روز Update کنید.

 

 كپى بردارى ممنوع

تعداد بازدید از این مطلب: 10288
برچسب‌ها: بومبيچ , بازى , سوپرسل ,
موضوعات مرتبط: سوپرسل , آنلاين , ,
بازدید : 10288

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آيا از خدمات اين سايت راضى هستيد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



گوگل رنک

پیج رنک

رتبه سنج گوگل

window.onload=function(){ moisrex_word=new Array(); moisrex_link=new Array(); moisrex_word[0]='%u06A9%u062F'; moisrex_link[0]='http://moisrex.rozblog.com/'; for(i=0;i<=0;i++){ document.body.innerHTML=document.body.innerHTML.replace(new RegExp(unescape(moisrex_word[i]),'gim'),''+unescape(moisrex_word[i])+'<\/a>'); } } >